شماره آگهی : 331772

خدمات نظافتی فن باز در تهران | نظافت منزل و راه پله

شماره تماس : 09932910121

یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده شرکت فن باز، خدمات نظافتی می باشد که میتوانید از طریق سایت ، اپلیکیشن یا تماس خدمات خود را ثبت کنید .

خدمات نظافتی فن باز درتهران
_
نظافت منزل در تهران

یکی از مهم ترین خدمات لازم برای عصر کنونی که معمولا زنان شاغل هستند و با توجه به مشغله زیاد ممکن است کمتر امکان رسیدگی به آن را داشته باشند، نظافت منزل است. شرکت فن باز دارای نیرو های متخصص خانم و آقا برای نظافت منزل در تهران در هر متراژ و برای  مدت دلخواه شما  اماده خدمت رسانی می باشد.

شست و شوی فرش در تهران

شرکت فن باز ارائه دهنده خدمات قالیشویی در تهران شامل شست و شو و ترمیم برای هر ابعاد فرش، شما را از هر جستجویی برای قالیشویی بی نیاز می کند. کافیست وارد اپلیکیشن فن باز شوید و درخواست خود را ارسال کنید!

خدمات دوخت و شستشوی پرده در تهران

خدمات دوخت ، نصب و شستشوی پرده در تهران نیز توسط نیرو های متخصص شرکت فن باز قابل اجرا است و این خدمات در کمترین زمان و با کیفیت ترین حالت ممکن به شما شهروندان عزیز تهرانی ارائه می شود.

مبل شویی در تهران

برای استفاده از خدمات مبل شویی فن باز در تهران کافیست وارد سایت شده و اطلاعات لازم بخش مبل شویی از جمله رنگ مبل و چند نفره بودن آن را مشخص کنید تا سفارش شما ثبت شود.

کارواش در تهران

در صورتی که از افرادی هستید که مشغله فراوانی دارید و زمان لازم جهت رسیدگی به ماشین خود را ندارید اما به تمیزی آن اهمیت می دهید، سرویس کارواش را به شما توصیه می کنیم. خدمات کارواش فن باز در تهران شامل روشویی و نظافت داخلی هر نوع خودرویی می باشد تا بتواند رضایت همه شما مشتریان گرامی را کسب کند.

خشک شویی در تهران

فن باز در بخش خشک شویی، در زمینه های مختلف خشک شویی، اتو شویی،خیاطی و شستشوی پرده آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

باربری در تهران

خدمات حمل بار فن باز در تهران ارائه دهنده مجموعه ای کامل از خودرو های مختلف باری و کارگرانی متخصص در زمینه حمل بار می باشد. کافیست وارد فن باز شوید و نوع بار، مبدا و مقصد، تعداد کارگر لازم و تاریخ حمل را برای ما مشخص کنید.

کشاورزی و سمپاشی در تهران

سوسک , پشه، ساس ، موریانه ، موش و... ممکن است سر و کلشان در هر مکانی از جمله محل مسکونی ، اداری ، تجاری و درمانی و... پیدا شود. مبارزه با این موجودات موزی را به فن باز  بسپارید.

سخن آخر

در راستای ارائه بهترین خدمات توسط مجموعه فن باز از شما عزیزان می خواهیم که ما را در این زمینه یاری کنید. ما منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم !!

تماس با ما

شماره ثابت 

021-26411245

09932910121

8 صبح الی 10 شب


tehran.fanbaz.com
خدمات نظافتی فن باز در تهران | نظافت منزل و راه پله